Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Saturday, September 1, 2012

Autumn in Seoul - Day 1


Annyeong yeorobun ~
It's been a quite long time I didn't post anything here in my blog..
Maklum la buat kerja orang lain lebih dari kerja sendiri..
But it's okay..I'm used to it..Even kekadang tu rasa cam nak bantai and like my niece, Hana said..
" Nak kena pokol lagi nih !! "
Apa apa pon..after I penat buat kerja and bekerja..I make a decision to go for a holiday at Seoul...





On August 31, that was a night that I will go to Seoul by myself...no friends, no family..
It's pretty scared for the first time..at the airport waiting for the departure...on the plane alone...
Since the departure is at 1:00 am...I didn't take any flight entertainment or meal because that was a good time to sleep...but I can't sleep very well, because the weather is not very good that night..so, I kept awake...

At 5:00 am, I try la buka tingkap kat tepi tu kan and wowww ! giler tak cantik pemandangan time matahari terbit...masyaallah...and I stare for quite long time...how's beautiful is kuasa Allah swt ?


The plane landing dekat airport tepat pada pukul 8.20 pagi..and masa tu I da rasa sedikit cuak la kan ?
Mana tak nya..that was the time that I kena start berdikari...no family and friends...aaawww !


Finally after penat gila tak nyenyak tidur dalam flight tadi...I sedap tidur kat dalam train on the way to my hostel...Nasib je la tak terlebih station..macam tahu je kan arah nak ke hostel tu...but...I sampai juga dengan usaha tangga kejayaan I...* gedik sangat *

Kimchi Hongdae Hostel


Here you are...bilik yang I akan tinggal for a week...bilik untuk 8 orang and I stay with Indonesian, Korean, Malaysian and also Japanese...terbaik ! bukan satu Malaysia, okay ? Satu dunia...muahahah !!!
After I da check in kat hostel ni, I tak peduli masa tu keindahan Seoul..yang penting I ngantuk gila sampai one staff yang handsome gila kebaboww tu masuk hantar my bag pon tak sedar...
Ishh ! malu gila...macam mana la rupa I time tu, kan ? Dengan tak mandi nya..ngahahaha !

His name is Jin Ho and he's really handsome xD

Malam nya after I mandi, I berani kan lah diri pergi Yeouido...Hajat hati nak pergi tengok Kiss The Radio...Masa tu kan ade Eunhyuk jadi deejay nye...but sampai je sana rasa macam sesat yang amat...da la gelap..sorang pulak tu..kalau tetiba ada orang tegur tegur..takut nya...tapi kalau handsome tak apa..I reda !!!
Hihihihi...tapi I tak ada la seberani yang orang fikir..So, I make a decision I should go back to my hostel..dan tunggu untuk hari esok pula...yippieeee !



- TO BE CONTINUED -



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment