Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Monday, October 18, 2010

My Story ;)



-17 Oct 2010-

Dear bloggie,
Urm..ari ni aku da start kerja balik ;(
Best ah gak kan ?
sebab aku x rase tension ari ni..
walaupon aku x suke tengok muke si Zani tu..
bile ah aku buleh bebas dari tengok muke dier tu ;(

Tapi yang x berapa nak adil tu time aku tengok jadual aku next week.
Sedih nye ;(
Tade cuti langsung, walaupun sehari..
da ah esok kene masuk kol 3 then balik kol 1 pagi.
giler x giler cmtu !
bencii !!!
aku kalau ikot kan hati memang nak resign..
Pastu, straight dari selasa sampai ahad aku kene balik kol 12..
tapi, tape ah kan ?
gaji banyak kot ;D

Baby Jjun : Jagiya ;) Hwaiting !
Eunda : Gomawo, Hyung Jun ahh ;D




You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment