Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Saturday, October 16, 2010

Luahan Hati :D


First of all,
da lame nye aku x update blog ni..
I'm so sorry my bloggie,
aku sangat sangat tade mase..
Asek kene kerja je.
masuk pukul 12 or 2 then balik pukul 12 or 1 pagi..
camne ah nak dok lelame kat sini..
sekadar online facebook sejam camtu buleh la..
then pergi mandi and tido..
just repeat what happen..
macam tade something miracle yang happen pon..
sangat boring life skang ni..
kalau buleh nak macam dulu..
24 jam muke mengadap laptop..
sampai laptop pon boring tengok muke aku ni..
ekekek ;D jangan marah haa laptop ku !
walaupon mengadap laptop 24 jam..
tapi aku happy..
x macam skang ni..
dok keje mule mule kat sane pnye la best..
da lelame rupe rupe nye cam pundek je !
ape yang aku buat sume nye x betol..
orang laen yang salah, aku yang kene marah !
tension ko tau x ?
keje da la lame, balik lambat pe sume...
kene ah happy happy kan ?
ngan team member cam sial !
aiyoo amma ;)
aku x cakap kat sume orang yang macam tu..
cume sesetengah orang .
lagi lagi budak laki name zani tu..
ko nak ejek aku apesal ?
ko tu kalau ensem cam hyungjoon ke ?
eunhyuk ke ? minnie ke ? micky ke ?
tape ah nak ejek aku !
muke pon cam babi, x siap..
ade hati nak boikot boikot aku !
poooodaaaahhh !!!
pompuan bodo je yang suke kat ko tu..
mulut cam celaka !

Semenjak keje kat kfc ni, kan ?
aku asal balik umah je tension..
aku slalu story msalah aku kat kawan baek aku je..
kat ziera, kan ziera kan ?
ko la kawan baek aku dunia akhirat...
nak cite kat family pon..
cam nak tanak je diorg dengar...
bile aku cakap nak resign x bg...
tapi aku da x tahan sangat keje kat situ..
macam macam yang berlaku...
siap ade sekali tu aku pikir cam nak mati je..
nak bunuh diri !
tapi aku tau ! bende tu dosa besar..
aku tade la baek sangat pon..
tapi aku tanak la aku ade dosa besar then mati cmtu..
x sempat nak taubat pe sume..
nnt family aku mesti ah malu..
anak mati bunuh diri kan ?
aku still ingat orang laen..
but orang laen je yang x pernah nak ingat pasal aku...
setiap kali aku cite kesah ni..
mesti orang tu akan suh aku bersabar..
sabar, sabar, sabar dan sabar lagi..
aku nak sabar cam mane lagi ??
sebab aku sabar la aku jadi tension tau !
pas aku tension aku nanges..
sebab aku da tatau nak cakap ngan sape..
aku nak gaduh buleh je..
tapi aku malas ah kan ?
aishhh ! ntah la...
aku ingat2 nnt aku banyak duet aku nak je pegi terbang ke korea..
dok sane diam diam..
jumpe baby ke ? eun ke ? micky ke ? minnie ke ?
then ajak kawen..
pas da kawen..aku nak bawak diorang balik malaysia..
nak tunjuk kan kat budak2 sume..
aku besar macam mane pon still dapat laki ensem..
lebih ensem dari si zani tu..
padahal zani tu memang x ensem langsung..
pompuan terdesak je yang kapel ngan dier..
huh!





You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment