Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Sunday, October 17, 2010

Release Tension ;)


-16th Oct 2010-

Dear Bloggie,
hari ini hari yang seronok sangat,
sebab saya dapat hang out, makan makan, borak borak,
tengok wayang dan shoping shoping bersama BFF tersayang ;)

Then,
wayang yang kitorang pilih pon x salah..
sebab crite dier sangat best
walaupun sekadar crite kartun..



Ni ah cite dier..
tajuk cite ni,
The Legend Of Guardians : The Owl of Ga'Hoole
Burung burung hantu ni sume sangat comel..
ase macam nak bawak balik je..
heheh ;D



Btw, nak kenal kan ?
this is my BFF yang tersayang tu..
kitorg kenal mase same same blaja kat UNISEL dulu..
heheh ;)
alaaa..UNISEL yang dunia baru tu..
urmm..skang ni kitorang da ade arah masing masing...
aku and fyza da keje..
eija and ziera pulak still blaja lg..
but kitorg ni sumenye kat tempat laen laen..
cian kan kitorang ?
urmm..
walau jauh macam mane pon..
kitorg still buleh jumpe...
cume x slalu macam mase kitorang blaja dulu ah, kan ?
yang penting, asal jumpe je..
kitorang mesti plan nak tengok wayang..
:D

P/s : Thanks to BFF tersayang sebab sudi lagi kuar ngan aku ni ;(
then, dapat jugak aku release kan tension aku ni..
walaupun kite just jumpe dalam mase yang x brpe nak lame ;)
Miss korang sume !
Jumpe lagi, tau ?





You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment