Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Sunday, October 31, 2010

New Experience :)


Bloggie !
Hari ni da kire ari ahad kan ?
Btw, nak cite sikit pasal ari sabtu..
heheh :)
sorehhh !
Urm, weekend ni aku kene keje morning..
masuk kol 8am and balik kol 6pm..
Ingat kan cam x best tau !
Then, masuk2 je macam orang hilang akal jap..
sbb tatau nak kne wat ape...
Time tu ramai pulak datang nak bekpes ;)
pemalas betol orang orang ni !
;D

Then, ade ah sorang laki yang macam perasan bagus kan ?
datang and macam biase aku amek order..
di sbb kan aku ni baru 1st time..
aku tatau sangat pasal bekpes and ape yang ade mase tu..
pastu laki tu cam setan gondol tetibe nak marah2 aku..
ko nak sangat makan..pegi buat sendiri ah !
beli sosej tu then rebus je..
kan senang !!
bodoh punye orang ! tade sekolah..

Tapii...
sebenarnye morning ni best jugak la kan ?
sbb cam mase pon cepat je berlalu..
tengok2 da nak waktu untuk aku balik..
tade ah macam selalu kan..
asek kene balik pukul 12 je..
tu yang aku pon kene demam tu..
haishhh ;(

Cume...
yang x best nye aku kene bangun awal pagi..
sorry to say yang aku ni memang liat sikit kalau pasal bangun2 pagi ni...
heheh !
Finally, its okeh la kan ?
asal aku dapat satu pengalaman baru pasal keje morning ni ;)
Annyong !

Jjun : Hwaiting !
Yoochun : Hwaiting !
Minnie : Hwaiting !
Hyukkie : Hwaiting !

Eunda : Gomawo, oppas :)



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment