Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Monday, December 27, 2010

Muscle Pain :(



Saket giler kaki ni..
hanye TUHAN yang tahu..
Urmm..
This is the story begin..
Camni, hari jumaat hari tu kan ade dance class..
For sure la kena menari kan ?
Then before start menari tu..
Kaki aku ni tade la rase saket or ape pon..
But, after the class start..
We perform Waka Waka bcause tu kira like our warm up before the class started..
After that, Bayu pulak sruh kitorang reka step sendiri..
With process yang Bayu tunjuk..
Me and my sis buat la ape yang Bayu suruh..
Pastu, macam2 la rekaan yang kitorang buat sume..
Dalam banyak2 tarian yang paling best rase nye group kitorang...
Ceiittt ! perasan sudah !
Then, we continues with Dikir Barat yang tergantung hari tu..
But, Bayu ajar yang same je sebab ramai orang baru yg masuk dance class ni..
( Popular bah Bayu )
After the class end, kaki aku yang sblah kanan ni rase saket sangat..
Nak kate salah menari td..but kitorg just Dikir Barat je..
and Waka Waka pon da selalu buat..
At the end, kaki aku ni saket smpi sekarang..
Aigoo... nak buat macam mane ni..
Esok ade dance class lg..
Haishh !
I hope esok kaki ni da sembuh..
Because I don't want to miss my dance classes..
:(






You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment