Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Wednesday, December 29, 2010

Scary Movie *_*


Hari ini aku kerja macam biase..
Masuk kerja pukul 9 pagi..
Then balik pukul 6 ptg..
Tanak cerita pasal kerja..sebab rase nye benda sume same je :)

Btw, td tepat pukul 6 ptg..
My mum and my sis fetch me from work..
Tatau la tetibe je da datang kan ?
Aku pon ade la alasan nak balik cepat sume..
Then, after that mama, adek and ak pegi MK..
Konon nak makan roti naan ah kan ?
Sedap wooo !
:D

Pas da makan makan sume..
Kitorang balik la rumah..
Aku pon da samapi rumah tu terus naek masuk blik..
Konon nak online la kan ?
Nak check facebook sebab Bayu kate nak approve aku :)
Hehehe...
Tapi ntah macam mane aku tetido tanpa mandi and cuci kaki..

* part ni seram sikit*
Aku tatau la ni betul ke x..
Btw, bende ni macam real but bile pikir balik sbenanye aku cam mimpi..
Ntah la ! Aku pon tatau la kan ?
Kalau korang bace pndai2 la korang fikir..
Urmm..
camni cerita dier..
Macam yang sbelom ni la kan ?
Aku tengah sedap2 online tetibe tetido pulak..
Then, aku rase macam ade bende kacau aku..
So, aku bangun terus pergi bilik mama..
Konon nye nak tido ngan mama la kan..
Mase aku baring..
Mama pandang arah laen..aku pon pandang arah laen..
Cam pandang arah bertentangan la ni..
Aku pon tido balik..
Tetibe aku rase cam ade bende lagi kacau aku..
Aku nak toleh kat mama but x buleh..
Macam ade bende yang hempap..
Pastu yang mcm merepek tu ade pulak member KFC aku datang masuk bilik mama..
Cakap ngan mama yang dier nak ajak aku kuar..
At the same time, sbenanye mmg ari ni kak eira ajak aku kuar g funfair..
Aku buleh dengar ape yang mama cakap ngan kak eira..
But, aku x buleh nak toleh mane2 lgsung..
Aku nak sebut ape2 pon x buleh..
Lepas kak eira balik..
Aku cam berani kan diri jugak nak bangun sume..
Walaupun aku rase takut giler..
Dalam hati aku just dapat ucap 'Astaghfirullahalazim ' je..
Last2 aku cube jerit panggil mama..
Walaupun macam tersekat sekat..
Tapi aku tetap panggil jugak..
Nak suruh mama tolong aku dari kene kacau..
So, lastly..
Aku dapat jugak lawan and toleh kat tempat laen..
After that, aku pandang sekeliling rupe2 nye aku kat bilik aku sendiri..
Tapi, mase tu aku memang berpeluh sakan,
meremang bulu roma and macam terkejut pon ade..
Then, tanpa buang mase aku lari pergi ke bilik mama..
Aku cerita kan semua ape yang berlaku..
Pastu mama cakap sebab nye maybe aku balik2 x basuh kaki..
Then mesti ade bende ikot aku balik..
Aku cam takut ah kan..
Sebab diorang cakap kat KFC tu mmg ade ' bende '..
Tapi..
Aku tatau la..aku memang takut sangat sangat..
And sampai sekarang aku takut lg nak masuk kt bilik aku tu..
Ottokhae ??





You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment