Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Saturday, December 18, 2010

Teruja :)



Sangat teruja okay bila ANGAH call td..
sebab angah cakap dia da betul kan lappy aku yang warna hijau :)
Saya suka, suka dan suka sangat !!!
Heheheh :D
Kann ? saya ni teruja gilak kan ?
Hahaha !
Biar lah..
da lama kot aku tunggu lappy tu..
sangat la rindu...

Urmmm *thinking*
maybe korang semua terfikir kan lappy yang mane ?
setahu korang lappy aku yang pusaka tu..
ekekek :D
JANGAN GELAK KAN !!
nanti papa saya marah..
*just joking*
Kadang2 aku pon marah jugak dengan lappy tu..
sebab dia suka buat hal..
hobi dia suka sangat padam sendiri..
entah apa kes ntah !
geram I tau ??





You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment