Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Sunday, November 21, 2010

My Pre Convo :)



Annyeong ! This is me, Kim Eunda :)
Hehehe, mase ni dalam perjalanan ke UNISEL..
sebab ade rehearsal for my Convo !
AT LAST !!
Sampai jugak hari Convo aku ni tau !
Lame giler tunggu dari tahun lepas..





Well, for your information..
Nak kenal kan lagi skali..
This is my GFF :)
Her name is Syafyza Zakaria..
We called her as Fyza !
Btw, dier ni lambat datang ari tu..
menyebabkan kitorang terpakse dok bersila kat dalam dewan..
But, it's okay la kan ?
sebab sangat seronok !!












And, this is Kharleeja Hamdan :)
We called her as Eija..
Hehehe..
Btw, mase 1st sampai depan dewan tu..
Aku jumpe dier ni dulu ah !
Lepak2 ngan dier depan dewan tunggu Fyza and Ziera :)
For your information lagi..
Dier ni bawah aku setahun..
tapi ape ade kesah kan ?
Sahabat x mengenal usia..










Hehehe :)
Rase nye x payah nak kenal kan lagi kot..
Bloggie..
You know her, aite ?
She is my bestfriend ever :)
Her name is Saidatul Aziera..
We called her as Ziera..
But, kat fb name dier laen..
Her name in fb is Kim Kyura !
Just like me, Kim Eunda..
Kitorang reka name tu sempena our admired name :)
Sempena ke ?









And..
This is our picture together :)
sangat sweet gmbr ni..
suke sangat !!
tapi..
sebenarnye ade jugak rase sedih..
sebab sebelum ni sume keje or pegi memane mesti sama sama :)
But, skang after habis study..
Sume buat hal masing2..
yang continue study, yang kerja sume..
Haishhh ! Will miss the moment we all together in UNISEL..
X kire la bile bile pon :)
Sayang korang sesangat !
Hope we will be girlfriends forever and ever tau ?
Mane ah tau ley dok sit untuk couple mase tengok wayang ari tu :)
ekekek :)


p/s : jangan lupa ! nanti kate nak tengok wayang cerite Rapunzel :)



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment