Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Tuesday, March 8, 2011

Mr. TaffTaff Stories :)


Don't ever love anything too much. 
It will just end up disappointing you.

That's already happened to me right now !
Btw, I baru je balik from aerobic class. Urm. Sangat penat giler, tau ?
Okay ! Ari ni kat gym ade my  Mr. TaffTaff
Handsome macam biase :)
But. Dapat jumpe sekejap je sebab dier da dtg from 8pm.
Then. I pulak datang at 850pm. 
Haishh ! Kalau tau td dier datang awal. Da lame da I balik2 keje je terus g sane. Hakhak.
X buleh blah dol !
Mase I datang tu dier da nak balik da. Tengok dier macam busy message someone.
Maybe his girlfriend kot. Haaa ? Ape ko cakap ?
Tade tade. Dier tade girlfriend, okay ?
* Tanak terima hakikat *
Urm. x buleh pikir camtu jugak kan ? Maybe dier balik sebab dier da busy nak final exam ke kan ?
Dier kan study lagi. 
Then. after I habis kelas aerobic tu. I cam balik ah kan ?
Tak kan nak dok situ lagi sbb Mr. TaffTaff da tade. Buang mase je :)
Pahtu mase jalan nak kuar tu I cam berangan lak tetibe dier tegur dari belakang segala.
Pahtu cam nak kenal kenal ngan I.
Wahh ! Kan bagus kalau tu betol betol.
Mesti I macam tergamam lelame kat situ. But it's impossible la kan ?
Giler dier tade keje nak tunggu I balik kelas XD
Then. I'll try tu tengok buku lawatan kt pondok pak guard tu.
Ade pulak name dier kat situ. At the same time ade nombor IC dier.
Omagad ! dapat gak tengok birthday dier bile.
910224..blah blah blah..
 Huh ? Wattafak ! Younger 2 years than me ?
Oh ! tidak :) How come ? Camne nak cinta cinta ngan dier ?
Haishhh ! Then. I thought I should be loyal to Eunhyuk, Micky, Minnie and Baby :)
Loyal ke ? Oooyeahh ! 
From the start until now I tak lupe kan diorang even before this I think I already meet my Mr. TaffTaff.
But. I think I'm wrong. He is not my Mr. Perfect ;(
Goodbye Mr. TaffTaff ! Hope we'll meet again.
Adios !





You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment