Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Friday, April 1, 2011

April Fools Day=)


Be Fabulous Friends !
Yeahh ! That's the full of BFF..
Our new group name..heheh.
Of course la my bestie :
Ziera, Fyza and Eija =)
My bestie forever..
Yup yup ! sayang diorang sangat sangat =)
Okay ! This is the story..
Fyza and Eija ajak pergi hang out kat Times Square..
Mula mula macam tanak la jugak kan ?
sebab aku tade duet.. but bile diorang cakap kedit diorang dulu.
And diorang pon ajak cam bersungguh2 kan ?
Cam kesian la pulak and lagipun da lame x hang out ngan diorang sume.
Then. I pon setuju la pergi..
Sampai kat sane sume kitorang jalan2..
tengok wayang cerita HOP !
Awesome weii cerita dier. Lawak sangat !
Then. after that..ingat kan nak balik kan..
But, bile tengok jam time tu mmg peak hour..
I mean cam waktu orang sume balik keje..
Kompom2 la ramai kan time kat dalam komuter tu nanti..
So, nak buang mase tu kitorang g la maen boling even sume macam sengal !
Termasuk la I !
And lastly, si Ziera yang menang ! Sangat x disangka =)

And ! I tanak banyak cerita. 
Just want to show you my picture together with my BFF sejati !
Hahaha..Love you guys !








































You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment