Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Thursday, April 14, 2011

Tok Tok Tok =)





Tok Tok Tok ! Heheh =)
TADAAA !
Lagu laen lak kan kat my music corner tu ?
Puropuchi ? Puropuchi ?
Korang mesti cakap :
Tade makne nye nak jealous2 ni..
Helehhh ! Korang macam paham je ape maksud I tadi =D
Btw, saje je nak tukar lagu kat music corner tu..
Nanti kang korang cakap camni :
Ishh ! budak ni asek lagu H.O.T je. X reti boring ke ?
Haaaa kann kann ?
Usop : Sape setuju angkat tangan macam saya ~
So ! I takmo la someone yang singgah kt my bloggie ni menguap + mate kebil2 =)
Sebab dengar the same song which is Candy by H.O.T tu..
Halaa ! tapi the truth pon korang x macam tu pon kan ?
Maybe korang cam :
Omagad ! Lagu ni best =)
X pon korang cam read my bloggie ni sambil nyanyi lagu Candy tu.
Haaaa ! Kantoi xD
Btw, don't worry la. I akan tukar lagu if I rajin nak tukar =)
Macam hari ni la kan ?
I rajin giler smpi ngamuk2 tengok kat Youtube tu tade embed code..
Padahal ade je tersorok kt blakang ceruk xD
Usop : Nampak beno nipunye ~ Orang rajin mane ade pernah nak ngamok !
Diam ah Usop ! Sibuk je kat sini. Ekekek !
So ? Suke x lagu baru kt music corner tu ?
Suke la ehh ? Mesti kene suke sebab it's from uri Super Junior oppas !
Actually, Super Junior T je =)
This song called ' TOK TOK TOK '
Macam sesuai pulak lagu ni with my bloggie, kan ?
Ye ah ! If korang cam bukak my blog then tetibe ade suara Shindong oppa :
Duguseyo ? 
Which mean ' Who Is It ? ' la beh kurang cmtu..
Then, I thought I taw a puddy tat xD
No, no, no..I should go right now sebab I da mule merepek =)
Lastly, hope you enjoy with the music and dance together with uri OPPAS !
Annyeong =)
Super Junior Yeah yeahh !




You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment