Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Wednesday, April 6, 2011

Tension !

Arghhh ! Tension nye !
Ingat kan hari ni will be okay la kan ?
Tapi macam b*llsh*t. You think that you tu orang atasan I takut la konon eh ?
Pooodahhh ! Jangan nak suruh orang laen perfect kalau kau tu pon x perfect, arasseo ?
Please give an example kalau kau tu perfect sangat ! 
Give me ten reason ! Huh ! 
X perfect mane pon, kau tu da la pendek, gemuk lak tu.
Pahtu ade hati nak kutuk and hina orang.
Hey, orang tua ! 
Please la behave yourself. and sedarlah diri kau tu da tua.
Buat cara orang tua ! Ade paham ?
Jangan sebab benda kecik pon kau ank heboh depan semua orang !
Tu bukan tegur tau ! Tu menghina name nye..
You know what ? Depan orang ramai ! ORANG RAMAI !!!
Kau hina aku macam I ni tade perasaan, macam I ni robot.
Jangan ingat aku kerja bawah ko, ko buleh buat macam2 kat aku.
Aku bukan hamba kau tau ! 
Perangai cam firaun ! Kau tu kat tempat kerja memang sesuai aku panggil firaun.
Dulu aku buleh tahan lagi, tapi sekarang no way man !
Ko da melebih sangat da tu.
Ko nak aku berhenti kan sebenarnye ?
Okay ! I will.. Just wait and see !

Kenape kau nak berhenti. kak ? Carik la kerja laen dulu..
Da dapat kerja laen pahtu baru la buleh berhenti.
IKUT RASA BINASA ! IKUT HATI MATI !
Hey ! Aku sanggup mati la dari aku kena kerja kat situ !
Kau x paham ape yang aku rasa mase kerja kat situ.
Maybe kau akan cakap..
Biasa la tu. Kat tempat kerja mana mana pun ade orang macam tu.
And you know what ?
Cube rase dulu kerja kat situ.. Baru la buleh tau macam mane perasaan aku !
Orang laen takkan paham. 
Aku penat la asyik kena marah, kena hina.
Walaupun bukan salah aku, aku just buat benda yang selalu aku buat pon kena marah.
Cukup la banyak kali aku nanges sebab kerja kat situ.
Dah x tahan da asal balik kerja or what ? Aku mesti nanges =(
Kalau aku kena marah tapi dapat gaji superb tape la kan ?
Tapi macam HARAMM !!!
Kalau kena marah and hina depan orang ramai..
Siapa je yang tahan macam tu ?
Ape yang aku buat semua x betol !
APA SALAH AKU ? AKU NAK TAU APE SALAH AKU ?
Sabar je la eh ? The problem is aku bukan penyabar orang nye.
And even aku da try sabar pon but it's over my limit right now.
Aku da buat keputusan and no one will ever kacau keputusan aku untuk resign.
Please just once ! Respect my decision ! Jebal !






You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment