Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Wednesday, January 19, 2011

Best Best :D


Best giler dance untuk hari ni, okay ?
Ingat kan kene joget lagu Justin Bieber tu lagi..
Sebab cam part chorus pon x masuk lagi kan ?
Tetibe hari ni masuk masuk je..
Bayu nak ajar joget twist..
Wahhh ! tapi ni bukan joget twist yg gune lagu dulu dulu tau ?
Skang kitorang da maju..
So, twist pon kene gune la lagu yang baru..
X sangka jugak tadi lagu untuk twist tu lagu favorite aku..
Erkk ? Favorite ke ? buleh la kot..
Tapi lagu dier cam chillekss pe..
Best jugak la walaupun lastly kaki da hitam semacam then melecet pulok kan ?
tapi bak kate Lo'real tu..
It's worth it !
Enjoy sakan la..
Tapi...esok tade class pulak..
Kena tunggu ari jumaat ni..
But I think and dengar Bayu cakap tadi.
Maybe ari jumaat ni dier nak sambung joget lagu Justin Bieber tu.
Harap2 dier ade soh try test lagu twist tu.

Btw, this is the song yang kitorang buat untuk joget twist..
Enjoy yaahh !!!




Travie McCoy - Will Be Alright :)



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment