Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Wednesday, January 5, 2011

The Class :)



Yeeehaaa...
Got a good news from Exclusive Fitness meyh !
Urmm..
Nak tau jugak ke ape dier ?
Heheheh.. okay okay !
I'll tell you..nnt kang x bagitau merajuk la pulak kan ?
Tapi..kalau korang da tau mesti korang akan cam cakap..
Adoyai budak ni ! bende tu pon nak teruja sangat..
But, biarlah !
It's a very good news for me :)
Sebenarnye Exclusive Fitness ade hantar meset td..
Just ckp yang class utk minggu ni cancel..
Then, they said that class dance utk minggu depan will start from Monday to Saturday :)
Wowww !
I really love to dance :)
Suke giler..
Kalau macam ni memang aku takan ponteng class la..
Nak pulak da bayar mahal2 then kalau x jumpe Bayu sehari..
Rase x complete hidop ni..
Ceeewaaaahhh !
Maybe sbb aku tade dance step nak buat kan ?
Tanak ah buat bende yang same and buat secara solo..
Bayu ade datang ajar baru la best and meriah kan ?
Urm..
Tape tape..sabar la okay sampai minggu depan..
Ade 4 hari lagi ni..
Let's countdown !!!


You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment