Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Sunday, January 2, 2011

My day :)



*this is why I'm hot hot*

Hahaha...
Kat atas tu statement baekkk punye..
Kompom sape yang bace ni saket mate trus..
Btw, skang ni aku tengah online kat Starbuck depan umah tu *again*

Kenape kat sane ?
sebab starbuck tu la yang paling dekat ngan umah aku..
and at the same time..
starbuck ni la yang ade wifi..
Ekekeke :) Nak harap kan kfc tempat keje aku tu ?
X payah laa..
Buang mase je g sane bawak laptop segala..

Okeh..
mesti korang pelik kan ?
bukan budak ni kat Johor ke ?
Urm..
okeh okeh..aku akan jawab..
Jangan risau..
Sbenanye aku da balik Setia Alam da..
Sebab esok aku kene kerja..
Pukul 8 stengah tadi aku sampai rumah..
Lagipun cam esok adek, kak nat pe sume ade class and keje kan..
Haishhh ! aku ni kalau x keje aku rase maybe nak tinggal sane lame skit kot..
Bukan ape..
maybe kalau korang tengok tempat nye maybe x best mcm kat shah alam and KL ni..
Ye la kan ?
bukan ade ape sangat pon..
But I have a family kat sane..
My beloved cousin, aunts, uncles, my brother and my sis..
Banyak bende nak cakap sbenanye..
Cume mase x mengizinkan..
Tape la..
len kali buleh kan ?
tapi bileeee ?????
:(



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment