Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Sunday, January 30, 2011

The spoiled day ! X suke okay ? :(



* Gambar perhiasan *

Hakhak. cam lawak je kan nak letak gambar segala :)
But, I like this picture so much. sbb time ni mate I cam lawa giler.
Dengan mengenakan eye liner tu. Perghh ! cam artis :D
But, muncung tu yang cam spoil sikit, kan kan ?
Da ah ! Abaikan sahaja gambar tu.

Btw, nak cerita bende yang I sangat x puas hati time keje tadi.
( Da kenape pulak Ms. Kim ni ? )
Mane tak nye, malam semalam ade pest control.
So, cashier midnight patot cam senang ah nak kemas2 segala.
Sebab kfc kene tutop buat sementara waktu.
But, ntah pape je la kan ?
Langsung time aku datang kol 8am tu.
Satu ape pon cam x siap.
Then. aku masuk2 je da kene buat catering.
Satu keje morning pon aku x sempat nak buat :(
Just doing the catering until 1pm.
Ooohhemmmjayyy ! Sangat penat tau ?
Pahtu da buat pe yang patot I pon pergi la break kan ?
Then, masuk2 je orang da buat I bad mood.
Erghh ! sangat x suke kalau ade orang buat I bad mood.
Nak pulak la kan ade catering lg, ngan box pon x buat lg.
Memang saje nak suh I naek hantu !
( Hantu pon x penah naek I tau ? )
And then, I'm just doing the box until 5pm.
The thing that I hate is bile orang laen yang buat salah.
I pulak yang kene ? You should check dlu la sebelum nak tuduh orang kan ?
Lastly, I tinggal kan je sume tu then balik.
I'm tired, tired and very the tired doing all the same thing.

p/s : Hope tomorrow will be the better day for me :)




You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment