Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Thursday, January 27, 2011

Ffuhhh !




Perghhh !
Penat giler hari ni :)
( Kenape Ms. Kim penat ? )
Hurmm. sebab tadi ade class percubaan untuk aerobik.
Ingat kan cam dance class tu la kan ?
But. Hamekkk kau !
Separuh maut jugak la aku ni. Mane x nye dalam sejam tu mmg non stop :)
Memang terbaek la ! Aku rase kalau hari2 camtu pahtu tengok dalam sebulan.
Kompom da kurus kering. Hakhak. ( Kering ke ? )
Urmm. but the class was very enjoy !
Then, you know what ?
After the aerobik class finish. Me and my mum go to my brother's house kat Sri Hijauan tu.
Btw, we should fetch my sister at KLIA. tapi cam kitorang ingat2 lupe jalan nak g situ.
And, that's why tpkse jumpe abang.
( Rase nye x tpkse kot sbb dapat jumpe Hana Topia ! )
Then, my brother sorang2 g amek adek.
Sbb my sis in law x brpe nak sihat then Hana pulak cam meragam kan ?
So, my mum terpkse jage Hana sampai dier tido.
I pon mase tgah sedap2 online tu tetibe cam ngantok giler then cam kepala ase pening.
Bile cam abang and adek da sampai tu mama terus ajak balik.
Time dalam kereta tu mmg haram la kan I nak sedar.
Hakhak. Sampai2 je rumah mmg tade ingat nak mandi segala.
Terus je naek atas masuk bilik and PAPP !
Tido la kan ? Ape lagi ?
Aigoo ~ I rase I tau sebab ape I cam ngantok giler sume tu.
Maybe sebab aerobik terlebih la kan ? Hakhak.
But, it's okay ! Yang penting kite ENJOY !! Yeay !




You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment