Farieda Kim
Annyeong ! Welcome to my blog ^^
Just want to say that I'm a Kpop Lover..I'm so addicted with Kpop since forever =)
I love all Kpop group but the mostly is Super Junior and also Ukiss ^^
Love all their song and also their member..Hehehe =)
I'm so in love with Lee Hyukjae and Yeo Hoonmin a lot !
Btw, I'm created this blog just because I want to share my favourites in Kpop world or maybe something else than Kpop..
And if you can see I'm very addicted with it..jinjja !
Lastly, I just want to thank you guys that viewed and read my blog..
Enjoy, okay ?

Tuesday, January 11, 2011

나는 그것을 사랑 해요!


Amboi !
Skang da pandai eh tajuk tulis2 Hanguk ni...
Urm..
btw, just nak share my happiness in the wind ni..
Dapat tau semalam sebenarnya..
But malam ni baru confirm..
Yeayyy !
Esok ade photoshoot with Majalah Klik..
Puropuchi ? puropuchi ?
Ari tu aku da terlepas satu photoshoot with my EX magazine..
Ntah pape je..
Bukan EX yang "TU" okay ?
I mean ex yang slalu I beli ( Majalah Remaja)
Takan ketinggalan zaman punya..
Tapi skang semenjak abes belajar and taka ckup duet ni..
Aku da benti ah beli majalah yang boleh mem-BANKRAP-kan aku..
Muahahah...
Bankrap ke ?
But, it's okay !
Yang penting aku dapat masuk majalah kan ?
Walaupun dalam satu mukasurat pon jadi la..
Asalkan ade jugak muke aku ni...
Hahahaha :)
Mesti baby, Minnie, Micky, Eun. HS and JH bangga ngan aku sbb nak ikut jejak langkah diorang..
X buleh blahhhh derrr...

Da la..
Aku ni kalau cite nak smbung byk2 kompom takan abes punye..
Annyeong :D



You read ? Thank you very kamsa !

No comments:

Post a Comment